Орос улс Хойд тэнгисийн зам дагуух ачаа тээврийг нэмэгдүүлнэ

access_time 2024-11-15 11:35
Оросын мөс зүсэгч хөлөг онгоцны флотыг өргөжүүлэх нь Арктикийн нутаг дэвсгэрийг хөгжүүлэхэд чухал ач холбогдолтой.Мөн хойд тэнгисийн зам дагуух ачааны тээвэрлэлтийг нэмэгдүүлэх бидний төлөвлөгөө Оросын мөс зүсэгч хөлөг онгоцны флотыг өргөжүүлэхэд тулгуурладаг гэдгийг би дахин хэлмээр байна" гэж Путин хэлжээ.
 Арктика, Сибир, Урал гэсэн гурван шинэ үеийн цөмийн хөдөлгүүртэй хөлөг онгоцууд Балтийн усан онгоцны үйлдвэрээс хөвж гарсан бөгөөд одоо Хойд тэнгисийн замын усанд ажиллаж байна. Ойрын долоо хоногт өөр нэг мөс зүсэгч “Якутия” хөлөг онгоцыг нийлүүлэхээр төлөвлөж байгаа бөгөөд 95 гаруй хувийн гүйцэтгэлтэй байгаа гэжээ.
Далайн гол замаа бүрэн ашиглахын тулд хийн танк, задгай ачааны хөлөг онгоц, чингэлгийн хөлөг онгоц, хуурай ачааны хөлөг онгоц, газрын тос, шингэрүүлсэн хий тээвэрлэх хөлөг онгоц зэрэг бие даасан хүнд даацын ачааны флот хэрэгтэй гэж Орос улс мөн мэдэгдэв. Москва өөрийн Звезда усан онгоцны үйлдвэр эдгээр хөлөг онгоцыг барих ажилд оролцож байгаа аж. .
 Одоогийн байдлаар том тоннын захиалгын бүртгэл 26 хөлөг онгоцтой байна. Звездагийн 2037 он хүртэлх хэтийн төлөвлөгөөнд Хойд тэнгисийн замын хэрэгцээг хангах мөсөн ангиллын 92 ачааны хөлөг багтсан гэж Кремль мэдэгдэв.
Чукотка нь 173 метр урт (567 фут), 34 метр өргөн, усны шугамаас гол тулгуур хүртэлх өндөр нь 57 метр юм. Хажуугийн өндөр нь 15.2 метр, тунгалаг усанд 22 зангилаа хурдтай. Төслийн 22220 мөс зүсэгч нь тус бүр нь 175 МВт-ын дулааны хүчин чадалтай RITM-200 хоёр реактороор ажиллах юм. Энэ нь аль хэдийн реакторууд болон ихэнх үндсэн тоног төхөөрөмжөө онгоцонд суулгасан гэж World Nuclear News мэдээлэв.
 Мөн энэ хөлөг онгоцыг дэлхийн хамгийн том, хамгийн хүчирхэг мөс зүсэгч гэж мэдэгдээд байна. 54 хүний ​​багтаамжтай хөлөг онгоц 33.5 мянган тонн ус нүүлгэн шилжүүлэх хүчин чадалтай. Уг хөлөг онгоц нь 350 МВт-ын дулааны хүчин чадалтай RITM-200 реактортой юм. 

Шинэ мэдээ