Нисдэг Плектрум

access_time 2023-02-02 10:26

Хөвөгч “очир алмааз”-аас эхлээд тэнүүчлэх галт уул хүртэл сүүлийн саруудад олон төрлийн эклектик, шинэлэг супер дарвуулт завины концепцууд гарч ирж байна. Lazzarini Design Studio-ийн хамгийн сүүлийн үеийн бүтээл Плектрум нь 74 метрийн урттай. Тус усан онгоц нь усан бүрхүүлийн системээр ажилладаг бөгөөд усны гадаргуугаас дээш өргөгдөж, өндөр хурдтай “нисдэг” юм шиг харагддаг.

Италийн студийн багийнхны мэдээлснээр уг загварыг олон улсын хамгийн эртний дарвуулт завины тэмцээнүүдийн нэг болох Америкийн цомын тэмцээнд ашигласан тугалган биетүүдээс санаачилсан байна. Анхны Orient Express аялалын хөлөг онгоц 2026 онд далайд гарна. Гэхдээ дарвуулт завь шиг салхинд түлхэгдэхээс илүүтэйгээр энэхүү асар том гялалзсан улбар шар өнгийн хөлөг онгоц тус бүр нь 5000 морины хүчтэй устөрөгчөөр ажилладаг гурван мотороор ажилладаг.

Хэт цаасны технологи нь олон жилийн өмнө үүссэн ч сүүлийн үед ялангуяа Америкийн цомын тэмцээнтэй холбоотойгоор алдар нэр нь өссөн байна. Гэсэн хэдий ч ийм хэмжээтэй усан онгоц бүтээх нь асар том амжилт байх нь дамжиггүй.

Энэхүү загвар нь зүгээр л нэг концепц боловч хэрэв худалдан авагч олдвол ойролцоогоор 87 сая ам.доллар буюу 80 сая еврогийн өртгөөр хоёр жилийн дотор барих боломжтой гэж зохион бүтээгчид хэлж байна.

“1964 онд хөлөг онгоцны үйлдвэрлэл ижил төстэй хөлөг онгоц бүтээх чадвартай байсныг бид санах дуртай” гэж дизайнерууд мэдэгдэв. Тугалган цаасны системийг тухайн үеийн “аяллын хэрэгцээ” -ээс хамааран тохируулах боломжтой бөгөөд дарвуулт онгоцыг бэхлэх/зангуут 15 метрийн өргөнөөс, дарвуулт завь нээлттэй үед тугалган цаасыг 20 метр хүртэл урттай болгох боломжтой. Энэхүү “супер дарвуулт онгоцны өөр тохиргоо” нь “ижил хэмжээтэй ердийн хөлөг онгоцноос хамаагүй хурдан далайгаар аялах” боломжийг олгоно гэж Лазарин багийнхан нэмж хэлэв.

Шинэ мэдээ